Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2013 23:41 - Как Намерих Своята Работа във Варна
Автор: rabotalondon Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5023 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.06.2013 23:25


Много хора биха казали, че е трудно да намериш работа. Все пак за мен не беше точно така. Намерих си хубава работа във Варна от първото си кандидатсване за каквато и да било позиция, в която и да е фирма. Като оставим голямата доза късмет, аз се бях погрижил да изградя в себе си образа, който повечето работодатели биха харесали. Разберете как намреих своята работа.

Първо – за всеки човек е важно да изгради неща, в които да е добър. Още по-хубаво ще е ако тези познания и умения могат да ви бъдат полезни в намирането на работа. До голяма степен се оказва, че хората във Варна успяват да си намерят работа, но малко се задържат продължително. Да, Вие ще кажете, че заплащането е било лошо, условията или какво не още също. Това е един голям проблем, като трябва постоянно да се има в предвид, че нищо не идва внезапно и трябва доста труд и лишения за да се стигне до някакъв успех. В някои случаи инвестиция също е наложителна.

Без да конкретизирам какво точно работя, бих започнал от там колко се колебах дали да захвана на тази работа. Със заплащането, на което започнах, нещата не изглеждаха никак цветни. Мои приятели изкарваха по 1000+лв., работейки краткотрайно за летния сезон на к-к “Златни Пясъци”. А аз – трябваше да прекарвам 8 часа от деня си в малък офис. До тогава аз никога не бях работил нищо. Бях ученик, не от най-добрите, но и гледах да не съм в голямо финансово затруднение за родителите ми.

Та, година преди да завърша училище (випуск 2011г.) реших да се заема с култивиране на това, в което бях силен. Английският ми език, по някаква неразбираема за мен причина, винаги ми е бил на добро ниво. Заех се с курсове по езика, с което целях да бъде обърнато по-сериозно внимание на мен и така да го нарека “култивирането” на знанията ми. След 3 или повече месеца и една солидна сума от приблизително 1000лв. (да са живи родителите ми) аз изкарах IELTS, сертивикат, с който имах надежди да започна обучение в чужбина. Идея, която месец преди да взема изпитите вече беше отпаднала, но това не ме отказа, а напротив.

Кандидатствах за позиция, която изобщо не отговаряше на знанията ми. Изискваше се да имам добър говорим английски. Това определено не е от силните ми страни. За щастие, отзивчивият човек от фирмата ми обясни по телефона, че мога да кандидатствам за друга позиция. С удоволствие приех и се явих на интервю след седмица. Това е моментът, който показа, че всичко си е струвало. Представих се повече от добре, тъй като попаднах в свои води – трябваше да пиша есе и да направя тест. Всичко това бях правел в продължение на месеци, а това там ми отне 35 минути от позволен час.

Измина половин година и повече докато разбера колко правилно решение съм направил започвайки работа на това място. Фирмата се разрастна, бяхме добри, в това което правехме и нещата вървяха само напред. Преместихме се в по-голям офис, станахме повече хора, заплатите последваха същата посока. Няма нужда да казвам, че на “Златните” вече няма никой.

От тази история може да има много поуки, оставям всеки сам да направи изводите си. Разберете повече как можете да се захванете на
хубава работа във Варна.



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rabotalondon
Категория: Бизнес
Прочетен: 32570
Постинги: 6
Коментари: 1
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930